duminică, 26 iunie 2016

Jucăria pe care nu vrei să o mai dai copiilor



Jucăria pe care nu vrei să o mai dai copiilor
Ați pățit vreodată să cumpărați un obiect pentru cineva drag și să nu vă lase inima să îl oferiți? Eu da! Era vorba de un set de filme și deși mi-ar fi plăcut să le fac cadou, la rece, am stabilit: îl păstrez! Și, bineînțeles, a trebuit să cumpăr altceva pentru persoana căreia vroiam să îi fac o surpriză frumoasă.
Mi-am amintit de acest moment de egoism văzând ceva care îmi deșteaptă alt moment de egoism… feroce. Nu râdeți, e una dintre jucării. Se poate spune că este o jucărie pentru oameni mari, dar nu e neapărat necesar. Nebunia asta e o dronă, care se poate controla de la o distanță de maximum 300 metri și care poate face o grămadă de giumbușlucuri. Aș vrea să o cumpăr copiilor mei, ca răsplată pentru rezultatele școlare, dar îmi e teamă că nu voi putea să o las din mâini și copiii se vor uita cu jind cum altcineva se joacă cu cadoul…lor! Dar e o soluție! Iau drona și dacă nu reușesc să o las din mâini, cumpăr altceva pentru ei. Poate niște… pufuleți? Glumesc, mai bine le plătesc niște ore de zbor pe avion de mică capacitate, ca să vadă ce e zborul adevărat și să îi lase pe ăștia mai bătrâni să viseze la zbor, jucându-se cu drona!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu